Daisy, mijn lief poezebeest

Moderator: ANJA

Plaats reactie
Charlotte

Daisy, mijn lief poezebeest

Bericht door Charlotte » 29 okt 2017, 14:20

Wij hebben een poes die Daisy heet.
Altijd al vanaf 1965 een kat in huis. Wel eens veel verdriet door vermissing , doodrijden en plotselinge ziekten.
Elke keer zeg ik dan na zo'n verdrietige ervaring dat ik geen kat meer wil, maar iedere keer ga ik toch zo'n wolbaaltje missen want je hebt ok heel veel plezier, liefde en dankbaarheid van ze,
Alle katten die ik heb gehad komen uit het asiel.
Drie jaar geleden had ik een verschrikkelijk lieve en mooie poes die ik Misty heb genoemd. Helaas werd ze overreden. Daarna wilde ik echt geen poes meer.
Maar toen ontmoette ik Daisy. Haar heb ik via iemand van de dierenambulance van mensen die heel, heel slecht voor haar zorgden. Ze kwam totaal gestressed en bang en zwaar verwaarloost binnen.Kale vacht, mager en bang. Hoe oud ze precies is, weet ik niet. Ik denk nu een jaar of acht of negen maar kan ook ouder zijn.
Ik heb haar direct in mijn hart gesloten.
Ze is nu drie jaar bij ons en ze gaat maar heel, heel zelden naar buiten hoewel ik een achtertuin heb en een terras voor met een groot plantsoen.
Als ze naar buiten gaat, zit ze buiten op het terras of ze is vlakbij in de buurt. Gelukkig maar.
Als ze iets te lang weg blijft dan heb ik al de zenuwen. Tot nu toe is ze gelukkig nog gezond en voelt zich hier happy.

Truus uit Breda

Re: Daisy, mijn lief poezebeest

Bericht door Truus uit Breda » 29 okt 2017, 19:39

Lottie ik hoop dat Daisy nog heel lang bij je mag zijn.... icon_thumright
Afbeelding

"Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is"

Charlotte

Bericht door Charlotte » 30 okt 2017, 16:17

Ik hoop het ook, lieverd.Toevallig gisteren was ze langer weg dan normaal.
Gelijk de bibberaties, maar ...................de kat kwam weer, zij kon niet langer wacht...

f e r

Bericht door f e r » 30 okt 2017, 22:28

Wat een verhaal, ik hoop dat deze kat nog heel lang bij jullie mag blijven icon_thumright
Alles sal regkom

Plaats reactie

Terug naar “Wat voor huisdier hebben jullie?”