Ik ontvang geen mail meer en kan ook niet verzenden.

Plaats reactie
Gebruikersavatar
ANJA
Berichten in topic: 4
Berichten: 9143
Lid geworden op: 23 okt 2011, 19:07
Locatie: Glanerbrug ( gemeente Enschede)

Ik ontvang geen mail meer en kan ook niet verzenden.

Bericht door ANJA » 10 feb 2012, 19:54

Ik krijg in Outlook Express constant deze melding.

Wat kan ik daar als niet deskundige aan doen?

De reactie van de server was een fout. Account: 'pop.kpnplanet.nl', Server: 'pop.kpnmail.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR Cannot connect to POP server 213.75.3.24 (213.75.3.24:110), connect error 10060', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC90
Afbeelding

Gebruikersavatar
Truus uit Breda
Berichten in topic: 1
Berichten: 14208
Lid geworden op: 23 okt 2011, 22:18
Locatie: Breda

Re: Ik ontvang geen mail meer en kan ook niet verzenden.

Bericht door Truus uit Breda » 10 feb 2012, 20:08

Dat het fout is Anja.... :jemineetje: geintje meid, ik zou het niet weten want ik ben hier ook niet deskundig in.
Afbeelding

"Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is"

Gebruikersavatar
ANJA
Berichten in topic: 4
Berichten: 9143
Lid geworden op: 23 okt 2011, 19:07
Locatie: Glanerbrug ( gemeente Enschede)

Re: Ik ontvang geen mail meer en kan ook niet verzenden.

Bericht door ANJA » 10 feb 2012, 20:44

Teletekst pagina 114,heeft al de oplossing van het probleem gegeven.Vanwege dat er =500 adressen gehackt zijn,hebben ze miljoenen andere adressen even geblokkeerd.
Afbeelding

Ernst
Berichten in topic: 1

Re: Ik ontvang geen mail meer en kan ook niet verzenden.

Bericht door Ernst » 11 feb 2012, 06:15

10 februari 2012

Wachtwoorden KPN-klanten gepubliceerd.

AMSTERDAM - Er is vrijdagmiddag een bestand online gezet met de gegevens van ruim 500 KPN-klanten.
In het document staan ook e-mailadressen en wachtwoorden.
KPN lijkt de mailservers offline te hebben gehaald.

KPN laat weten de lijst te onderzoeken en heeft als voorzorgsmaatregel de gehele mailomgeving offline gehaald
zodat er niet meer ingelogd kan worden.
Woensdag werd bekend dat servers van het bedrijf 16 januari gehackt zijn.
KPN stelde dat klantgegevens alleen ingezien waren, maar dat er niets onderschept was.

Boven het bestand met klantgegevens staat "KPN houdt vol: geen klantgegevens gestolen."
Het lijkt er dus op dat de lijst als bewijs moet dienen voor de hack.

Authentiek.
De gegevens in het overzicht blijken authentiek te zijn. "Dat zijn inderdaad mijn adres, GSM-nummer en mijn wachtwoord",
erkent een van de gedupeerden tegenover NU.nl op voorwaarde van vertrouwelijkheid.
"Maar aanpassen van het wachtwoord kan eventjes niet, omdat ik nu zie dat het systeem niet beschikbaar is."

Bron: nu.nl

Gebruikersavatar
ANJA
Berichten in topic: 4
Berichten: 9143
Lid geworden op: 23 okt 2011, 19:07
Locatie: Glanerbrug ( gemeente Enschede)

Re: Ik ontvang geen mail meer en kan ook niet verzenden.

Bericht door ANJA » 11 feb 2012, 11:17

En waar kun je dan die lijst met gehackte adressen vinden? Ben ook wel benieuw of ik er bij sta.Ik hoop van niet.Ik hoop dat we weer snel mails ontvangen en kunnen versturen.Word mal van die foutmelding steeds.
Afbeelding

Gebruikersavatar
ANJA
Berichten in topic: 4
Berichten: 9143
Lid geworden op: 23 okt 2011, 19:07
Locatie: Glanerbrug ( gemeente Enschede)

Re: Ik ontvang geen mail meer en kan ook niet verzenden.

Bericht door ANJA » 11 feb 2012, 19:51

Heb inmiddels die lijst bekeken.Mijn naam werd wel genoemd,maar dat bleek dus een andere persoon te zijn in een andee woonplaats.Pffffff.......ik schrok al.Heel veel mensen uit Glanerbrug zijn er de dupe van geworden las ik.Neem aan dat ze wel het advies krijgen,om hun wachtwoord te veranderen.

Krijg inmiddels weer mails en kan weer ontvangen gelukkig.Heb nog geen instructie mail gehad om mijn wachtwoord te resetten.Denk dat dat alleen naar die gehackte adressen word verzonden.
Afbeelding

Plaats reactie