windows mail

Plaats reactie
ANJA
Berichten in topic: 7

windows mail

Bericht door ANJA » 07 sep 2014, 21:10

Mails komen wel binnen maar worden niet zichtbaar in Postvak In.Van Windows Live Mail.
Heb de hele dag nog geen mail ontvangen.Als ik naar Windows Live Mail ga,staat er beneden wel hoeveel mails er zijn,verdeeld over 3 accounts.Ik zie het even opflikkeren in mijn postvak,omdaarna meteen te verdwijnen.Kreeg net een melding dat er 14 mails waren,waaronder die van dit forum natuurlijk.

Vervelend.Wat is de oplossing?
Afbeelding

f e r
Beheerster
Berichten in topic: 1

Re: windows mail

Bericht door f e r » 07 sep 2014, 22:45

Ik wil iig even melden dat ik geen mails van jou binnenkrijg, ik bedoel dat ze weer eens verkeerd verzonden zijn.
Take care zegt f e r

ANJA

Bericht door ANJA » 07 sep 2014, 23:49

Dat snap ik niet.Leg eens uit Fer.Krijg jij voor mij dan eerst mails en wie verzend ze dan verkeerd?
Afbeelding

ANJA

Bericht door ANJA » 07 sep 2014, 23:51

Desiree heeft me twee 2 test naar mijn kpnplanet.nl account gestuurd en die kwmane gewoon binnen in mijn Postvak in.Heb me zelf weer een testmailtje gestuurd en er stond beneden wel...1 nieuw bericht,maar die kan ik dus nergens vinden.Spokerij op mijn windos live mail.
Afbeelding

Ernst
Berichten in topic: 3

Bericht door Ernst » 08 sep 2014, 06:06

Heb je al in de map Ongewenste e-mail gekeken?
Heb je al op de site van kpn bij Webmail gekeken en van Google bij Gmail of daar de mails staan?

ANJA

Bericht door ANJA » 08 sep 2014, 12:42

Ernst,ik heb werkelijk overal gekeken.Ik open net mijn mail.Krijg 36 berichten binnen.Ik zie ze in postvak binnenkomen,en ze verdwijnen zo uit beeld. 3 bleven er staan.De rest was foetsie.zo weg.

Ik heb op jouw link webmail geklikt en inderdaad,daar staan ze dus wel.
Kan ik ze in ieder geval lezen.Er stonden best belangrijke tussen.

Hoe krijg ik het zo,dat ze weer gewoon in mijn postvakken binnen komen?

Wat ik het gekste dus vind,is dat de test mails van Desiree en die drie van vanochtend us wel zichtbaar blijven,maar 33 anderen dus weg zijn,waaronder die van stekkie.Ik zag ze even in beeld en weg waren ze.

Is dit iets waar ik toch Ruben,de pc hulp,maar even voor moet laten komen?
Afbeelding

ANJA

Bericht door ANJA » 08 sep 2014, 14:32

Heb even de KPN zelf gebeld.Een alleraardigste meneer heeft alles aangehoord en hij begreep er ook niks van.Hij adviseerde me wel,om even niet via Windows Live Mail te openen,maar via webmailKPN.

Hij denkt dat het niet aan de server ligt,maar aan instellingen van windows mail zelf.Hij kon het KPN expertteam me laten ondersteunen,maar dat is een betaalde dienst.Dus ik neem eerst wel even contact met Ruben op,mede omdat ie alles heeft geïnstaleerd en er vast meer van weet.Ook die moet betaald worden natuurlijk,maar die doet het hier dan thuis en laat me alles zien.

Het vreemde in webmail is wel,dat ik er net een mail van een vriendin in zag staan,ik dacht die lees ik zo dadelijk wel.Wil ik hem weer bekijken,is ook dat mailtje weg.

Van stekkie krijg ik dus helemaal geen meldingen momenteel.Maar ik kijk gewoon bij nieuwe berichten.

Tijd om Ruben te gaan bellen dus.
Afbeelding

Ernst

Bericht door Ernst » 08 sep 2014, 14:48

Ik heb op jouw link webmail geklikt en inderdaad,daar staan ze dus wel.
Dan heb je sowieso een instelling fout en waarschijnlijk ook je webmailbox te vol.

ANJA

Bericht door ANJA » 08 sep 2014, 16:21

Daar was ik dus te enthousiast over.Ik zag er maar enkelen.Van de ongeveer 60 die er binnen gekomen zouden moeten zijn,stonden er slecht 8.Maar de KPN meneer heeft me nu aangeraden,de windows mail2012 even niet meer te openen.Omdat ze dan via windows wel worden binnengehaald,maar meteen verdwijnen.En waar ze zijn???Ook voor hem een vraag.

Nu ben ik en dat geef ik toe,op veel nieuwsbrieven geabonneerd.Die zijn dus niet zo belangrijk.Maar bijvoorbeeld van UWV of tandarts afspraken etc,die wil ik toch wel kunnen zien.

Ga vanavond Ruben even bellen,die zit nu nog op school.(ROC).
Heb goede hoop dat ie wel een oplossing heeft.Hij heeft het tenslotte ook allemaal geïnstaleerd.

Maar gmail en live berichten ontvang ik dus ook niet.

En de webmailbox te vol?Ik verwijder gelezen berichten meteen of plaats ze in mappen.
Afbeelding

Jose

Bericht door Jose » 16 sep 2014, 14:27

Kun je mij vertellen welke dat is Anja?

ANJA

Bericht door ANJA » 16 sep 2014, 14:32

eM Cliënt

Je kunt daar 2 accounts gratis op zetten.Voor meerdere moet je betalen.Ik had er drie en krijg nu de twee belangrijkste via eM Cliënt binnen en de andere,waar ik haast geen mails meer op krijg,kijk ik rechtstreeks via mijn wachtwoord af en toe.

Het ziet er nagenoeg hetzelfde uit,beetje andere indeling,maar dat went snel.
Afbeelding

Plaats reactie