Stoppen met roken

f e r
Berichten in topic: 3

Re: Stoppen met roken

Bericht door f e r » 25 nov 2012, 19:22

UUUUUUUUUUUU mijn huis stinkt niet ik rook buiten.
En ik word er rustig van.
Alles sal regkom

Truus uit Breda
Berichten in topic: 3

Bericht door Truus uit Breda » 25 nov 2012, 20:54

Ik denk dat ieder dat voor zichzelf moet weten of je wel of niet wilt roken. We zijn allemaal volwassen mensen en we weten allemaal dat roken niet goed voor de gezondheid is. Ik ben blij dat ik er 31 jaar geleden mee gestopt ben maar daar stond ik volledig achter want ik wilde perse stoppen. Als je er niet helemaal achter staat dan kun je het schudden want dan lukt het niet en dan begin je toch telkens weer opnieuw dus kun je beter doorgaan met deze verslaving .... want dat is het in feite. En als mensen hier tevreden en gelukkig mee zijn dan zou ik zeggen.....gewoon doen.
Afbeelding

"Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is"

Pega
Berichten in topic: 5

Bericht door Pega » 27 jan 2014, 12:01

direct stoppen en niet meer kopen, dat is het beste maar ja, met alle pogingen, op welke manier dan ook, is het moeilijk. Ik heb ook jarenlang pogingen gedaan om met minderen te stoppen, dat werkte totaal niet bij mij dus op een gegeven moment helemaal gestopt en nooit meer begonnen. Ik gebruikte Nicotinell pleisters maar niet de hoeveelheid die ik moest gebruiken want daar werd ik misselijk van dus gelijk de middelste dosis ipv de hoogste. Het was heel erg moeilijk, kreeg zelfs afkickverschijnselen en ben toen iedere avond om 9 uur naar bed gegaan om daar tv te kijken en te slapen want beneden wilde ik toch gaan roken. En heb rollen pepermunt gegeten. Uiteindelijk heb ik het gered maar heb bijna een jaar nog zin in sigaretten gehad. Ben nu 20 jaar rookvrij en begin er nooooit meer aan want als ik weer 1 sigaret pak, zit ik in een week weer aan een vol pakje. Het klopt wat ze zeggen, eens verslaafd is altijd verslaafd. Heel veel sterkte Bibi, als jij erachter staat, lukt het!!

Plaats reactie

Terug naar “Tips”