Laatste nieuws
Moderator: ANJA
-
- Berichten in topic: 13
Re: Laatste nieuws

Laatst gewijzigd door Ernest Maas op 20 okt 2014, 20:26, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten in topic: 13
Jeetje Remie wat is het daar veranderd............heb er zo vaak vlak bij gestaan(en gezoent,hihhhi)
- Ben2
- Berichten in topic: 4
Leuke film over een mooi project.
groetjes ben
groetjes ben
- waterloper
- Berichten in topic: 7
Zo wordt wat al een mooi schip nog mooier afgebeeld.
Gr. Antjo
Gr. Antjo
Rust roest is niet aan mij besteed.
- ANJA
- Moderator
- Berichten in topic: 1
IK was afgelopen zaterdag even bij mijn broer en schoonzus in IJmuiden en die wonen in het oudste huis van IJmuiden, die op de kleine sluis uitkijkt.
Er was enorm veel politie, brandweer en ambulances. Wat bleek. Een zeiljacht kwam vanaf zee en wilde de sluis invaren. Door de zon, zag de schipper van dat jacht niet goed, of het rood of groen was, maar dacht groen. De sluiswachter was net de sluis weer aan het sluiten. Jacht vaarde echter door en kwam met de mast klem te zitten tussen de sluisdeur. Heeft even geduurd, voordat de sluisdeur weer voorzichtig werd geopend. Bemanning was al van boord gehaald. Het is gelukt, maar enorm veel schade natuurlijk voor de eigenaar van het jacht. Hopelijk een goede verzekering en dan nog de strijd om de schuldvraag natuurlijk.

Er was enorm veel politie, brandweer en ambulances. Wat bleek. Een zeiljacht kwam vanaf zee en wilde de sluis invaren. Door de zon, zag de schipper van dat jacht niet goed, of het rood of groen was, maar dacht groen. De sluiswachter was net de sluis weer aan het sluiten. Jacht vaarde echter door en kwam met de mast klem te zitten tussen de sluisdeur. Heeft even geduurd, voordat de sluisdeur weer voorzichtig werd geopend. Bemanning was al van boord gehaald. Het is gelukt, maar enorm veel schade natuurlijk voor de eigenaar van het jacht. Hopelijk een goede verzekering en dan nog de strijd om de schuldvraag natuurlijk.

- waterloper
- Berichten in topic: 7
Als goede schipper had hij de sluiswachter ook met zijn Marifoon moeten benaderen.
Mvg Antjo
Mvg Antjo
Rust roest is niet aan mij besteed.
- wild flower
Ai , dat is niet best 

"Aus den Traumen der Frühling wird im Herbst Marmelade gemacht "
- Truus uit Breda
- Berichten in topic: 3
Goh dat was wel een toestand zeg en ik denk ook dat Antjo hier gelijk in heeft.... 

"Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is"
- reinlekko
Mooie foto's Anja.
Ja schuld blijft altijd moeilijk. maar contact houden met de sluiswachter via de V,H,F. is altijd wel gebruikelijk. Maar je vakantie kun je wel vergeten en dat is erg sneu, een ongelijk licht in een klein hoekje.
Groet Rein.
Ja schuld blijft altijd moeilijk. maar contact houden met de sluiswachter via de V,H,F. is altijd wel gebruikelijk. Maar je vakantie kun je wel vergeten en dat is erg sneu, een ongelijk licht in een klein hoekje.

Groet Rein.
Ongeluk zit in 'n klein hoekje, schipper zal het ook niet expres hebben gedaan..!
In feite toch redelijk goed afgelopen zo ik zie op de laatste foto.
Mooi in beeld gebracht Anja
In feite toch redelijk goed afgelopen zo ik zie op de laatste foto.
Mooi in beeld gebracht Anja